Овие колачиња се неопходни за правилно функционирање на основните функции на веб-страницата како навигација, онлајн купување, наплата, оптимизација на содржината и сл. Тие се најчесто поставени како одговор на одредена интеракција која ја имате со веб-страницата, како што се прилагодувањата за Поставки на колачиња, најава или пополнување на електронски форми. Овие колачиња не содржат никакви лични информации и не може да се исклучат со овие поставки. Повеќе опции во врска со користење на колачиња може да прилагодите во Вашиот интернет пребарувач со цел тој да ги блокира или да Ве известува за овие колачиња, при што некои делови од веб-страницата нема правилно да функционираат.
Тарифа
- 5G
Вклучено
- Разговори и SMS
Неограничени
- Мобилен интернет во роаминг
100 MB
- Е-сметка
Вклучена
- 5G
Вклучено
- Разговори и SMS
Неограничени
- Мобилен интернет во роаминг
250 MB
- Е-сметка
Вклучена
- 5G
Вклучено
- Разговори и SMS
Неограничени
- Мобилен интернет во роаминг
500 MB
- Меѓународни
100 минути
- Е-сметка
Вклучена
- 5G
Вклучено
- Разговори и SMS
Неограничени
- Мобилен интернет во роаминг
100 MB
- Е-сметка
Вклучена
- 5G
Вклучено
- Разговори и SMS
Неограничени
- Мобилен интернет во роаминг
250 MB
- Е-сметка
Вклучена
- 5G
Вклучено
- Разговори и SMS
Неограничени
- Мобилен интернет во роаминг
500 MB
- Меѓународни
100 минути
- Е-сметка
Вклучена
Повластена претплата
Опција Доверба 12 без уред
Повластените претплати се: Mobile S 549 ден. / Mobile М 949 ден. / Mobile Unlimited 1199 ден. / Mobile Ultra 1799 ден. Достапни се за активирање преку Telekom APP мобилната апликација.
Опција Фамилија за комбинирање на две или повеќе линии на иста сметка
Повластените претплати се: Mobile S 539 ден. / Mobile М 989 ден. / Mobile Unlimited 1169 ден. / Mobile Ultra 1799 ден. Достапни се за активирање во Телеком продавниците.
Често поставувани прашања
Mobile тарифи
Што добивам со Mobile тарифата?
Со Mobile тарифните модели добивате многу повеќе! Неограничени разговори и SMS пораки кон сите домашни мрежи, многу повеќе мобилен интернет, можност за избор на екстра придобивки секој месец на Тelekom MK апликацијата, избор на мобилни телефони, таблети и други уреди по повластeна цена.
Кои услови треба да ги исполнам за да нарачам нова линија во Mobile тарифа?
За да можете да нарачате нова линија/број во Mobile тарифа потребно е дa ги исполните условите наведени на следниов линк.
Дали треба да потпишам договор за нова линија / број во Mobile тарифата и колку време трае Договорот?
Треба да потпишете Договор за засновање претплатнички однос. Овој договор се склучува на неопределно време.
Како онлајн да нарачам нов број во Mobile тарифа?
Пристапете до Телеком онлајн продавницата, со одбирање на категоријата „Тарифи“, потоа од паѓачкото мени одберете ја поткатегоријата „Mobile“. На страницата за тарифи ќе ви се прикажат опции. Одберете ја тарифата којашто најмногу им одговара на вашите потреби и кликнете на копчето „Купете само тарифа“. На следниот екран ќе го видите вашиот избор, доколку сакате да го потврдите, кликнете на копчето „Продолжи“. Следен чекор е да се најавите со вашиот Телеком профил или, доколку сте нов корисник, одберете ја опцијата да продолжите без најава и кликнете на копчето „Продолжи“. Пополнете ги вашите лични податоци и одберете го бројот што најмногу ви се допаѓа. Потврдете и продолжете кон плаќање. По наплатата ќе добиете потврда на вашата е-адреса.
Magenta Moments
Што е Magenta Moments?
Magenta Moments e интернационална дигитална програма за поволности и наградување ексклузивно достапна за корисниците на Македонски Телеком. До неа се пристапува преку Telekom MK мобилната апликација.
Кој може да користи Magenta Moments?
Сите корисници на Македонски Телеком кои се најавени на Telekom MK апликацијата може да имаат пристап, да креираат свој профил на Magenta Moments и да ги истражуваат и користат поволностите во Magenta Moments
Што значат срцата во Magenta Moments?
Срцата се немонетарна валута во Magenta Moments програмата, кои служат за анимација и забава на корисниците. Срцата кои ќе се собираат како дел од Magenta Moments, може да се користат за отклучување и активирање на ексклузивни понуди како и за учество во некои предизвици или игри во склоп на Magenta Moments програмата.
Како се пребаруваат понуди и поволности од партнери?
Корисиците на Magenta Moments можат да пребаруваат поволности од партнери во делот „Истражувај“ користејќи ги различните филтри по име на партнер, категорија, подкатегорија, град. Исто така, со помош на приказот на Мапа, корисниците може да ги пронајдат понудите и според географска локација.
Понудите ќе бидат променливи, со секојдневно посетување на Magenta Moments корисниците ќе бидат во тек со сите нови поволности и игри за нив
Каде се наоѓаат активираните и искористените поволности?
Сите активирани/отклучени кодови од поволности од партнерите, како и сите награди добиени на некоја од игрите во Magenta Moments, се наоѓаат во делот Мои понуди. Во секоја понуда ги има соодветните детали, до кога важи конкретниот код, како и кои услови треба да се исполнети за да се искористи поволноста.
Како се собираат срца во Magenta Moments?
Начинот на собирање на срца ќе биде прикажан како мисии кои корисникот треба да ги исполни. Мисиите се прикажани во делот „Собери повеќе срца“ кој се наоѓа кај корисничкиот профил на Magenta Moments. Македонски Телеком го задржува правото да воведува нови и да ги менува мисиите и предизвиците за корисниците со цел да се опфатат различни дигитални однесувања на корисникот на Telekom MK апликацијата.