Овие колачиња се неопходни за правилно функционирање на основните функции на веб-страницата како навигација, онлајн купување, наплата, оптимизација на содржината и сл. Тие се најчесто поставени како одговор на одредена интеракција која ја имате со веб-страницата, како што се прилагодувањата за Поставки на колачиња, најава или пополнување на електронски форми. Овие колачиња не содржат никакви лични информации и не може да се исклучат со овие поставки. Повеќе опции во врска со користење на колачиња може да прилагодите во Вашиот интернет пребарувач со цел тој да ги блокира или да Ве известува за овие колачиња, при што некои делови од веб-страницата нема правилно да функционираат.
Често поставувани прашања?
Мобилни Business тарифи
Кои услови треба да ги исполнам за да нарачам нова линија во Mobile тарифа?
За да можете да нарачате нова линија/број во Mobile тарифа потребно е дa сте Одговорно или Овластено лице на Компанијата.
Дали треба да потпишам договор или друг тип на документ за нова линија / број во Mobile тарифата?
При нарачка на нова линија потребно е да потпишете Прилог кон стандарден претплатнички договор кој ќе ви биде испратен по служба за достава после комплетирање на нарачката.
Што ќе добијам при испорака на нарачката?
При испорака на нарачката ќе добиете документ Прилог кон стандарден претплатнички договор и SIM картичка. Преземањето може да се изврши исклучиво со покажување валиден документ за лична идентификација од Одговорно лице за Компанијата или Овластено.
Дали има дополнителни трошоци за испорака?
Не, дополнителни трошоци за испорака нема.
Дали нарачката се испорачува за викенди и празници?
Испорака се прави во работни денови од понеделник до сабота, освен во недела и државни празици.
Дали ќе бидам контактиран(а) за прецизен договор за времето и местото на испорака?
Доставувачот ќе ве контактира за да го договорите точното време на испорака, во рок од 5 работни дена по извршената онлајн нарачка. Доколку доставувачот – овластеното лице на партнерот за логистика на Македонски Телеком не успее да ве најде на наведената адреса за испорака, ќе се обиде повторно да ве исконтактира, а пратката ќе биде вратена назад во Македонски Телеком, доколку повторениот обид е неуспешен.
За колку дена ќе ми пристигне нарачката?
Согласно Општите услови за онлајн нарачка, доставата ќе биде во наредните 5 работни денови од денот на нарачката.
Во кои земји и оператори ми важат вклучените роаминг минути и интернет?
Вклучените минути и интернет важат во земјите и операторите како Business Travel and Surf пакетите.
https://www.telekom.mk/business-travel-surf.nspx
Дали доколку се одлучам за некоја тарифа од Business портфолиото ми следува буџет?
Доставувачот ќе ве контактира за да го договорите точното време на испорака, во рок од 5 работни дена по извршената онлајн нарачка. Доколку доставувачот – овластеното лице на партнерот за логистика на Македонски Телеком не успее да ве најде на наведената адреса за испорака, ќе се обиде повторно да ве исконтактира, а пратката ќе биде вратена назад во Македонски Телеком, доколку повторениот обид е неуспешен.
За колку дена ќе ми пристигне нарачката?
Согласно Општите услови за онлајн нарачка, доставата ќе биде во наредните 5 работни денови од денот на нарачката.