Овие колачиња се неопходни за правилно функционирање на основните функции на веб-страницата како навигација, онлајн купување, наплата, оптимизација на содржината и сл. Тие се најчесто поставени како одговор на одредена интеракција која ја имате со веб-страницата, како што се прилагодувањата за Поставки на колачиња, најава или пополнување на електронски форми. Овие колачиња не содржат никакви лични информации и не може да се исклучат со овие поставки. Повеќе опции во врска со користење на колачиња може да прилагодите во Вашиот интернет пребарувач со цел тој да ги блокира или да Ве известува за овие колачиња, при што некои делови од веб-страницата нема правилно да функционираат.
Често поставувани прашања?
Мобилни Business тарифи
Кои услови треба да ги исполнам за да нарачам нова линија во Mobile тарифа? content
За да можете да нарачате нова линија/број во Mobile тарифа потребно е дa сте Одговорно или Овластено лице на Компанијата.
Дали треба да потпишам договор или друг тип на документ за нова линија / број во Mobile тарифата? content
При нарачка на нова линија потребно е да потпишете Прилог кон стандарден претплатнички договор кој ќе ви биде испратен по служба за достава после комплетирање на нарачката.
Што ќе добијам при испорака на нарачката? content
При испорака на нарачката ќе добиете документ Прилог кон стандарден претплатнички договор и SIM картичка. Преземањето може да се изврши исклучиво со покажување валиден документ за лична идентификација од Одговорно лице за Компанијата или Овластено.
Дали има дополнителни трошоци за испорака? content
Не, дополнителни трошоци за испорака нема.
Дали нарачката се испорачува за викенди и празници? content
Испорака се прави во работни денови од понеделник до сабота, освен во недела и државни празици.
Дали ќе бидам контактиран(а) за прецизен договор за времето и местото на испорака? content
Доставувачот ќе ве контактира за да го договорите точното време на испорака, во рок од 5 работни дена по извршената онлајн нарачка. Доколку доставувачот – овластеното лице на партнерот за логистика на Македонски Телеком не успее да ве најде на наведената адреса за испорака, ќе се обиде повторно да ве исконтактира, а пратката ќе биде вратена назад во Македонски Телеком, доколку повторениот обид е неуспешен.
За колку дена ќе ми пристигне нарачката? content
Согласно Општите услови за онлајн нарачка, доставата ќе биде во наредните 5 работни денови од денот на нарачката.
Во кои земји и оператори ми важат вклучените роаминг минути и интернет? content
Вклучените минути и интернет важат во земјите и операторите како Business Travel and Surf пакетите.
https://www.telekom.mk/business-travel-surf.nspx
Дали доколку се одлучам за некоја тарифа од Business портфолиото ми следува буџет? content
Доставувачот ќе ве контактира за да го договорите точното време на испорака, во рок од 5 работни дена по извршената онлајн нарачка. Доколку доставувачот – овластеното лице на партнерот за логистика на Македонски Телеком не успее да ве најде на наведената адреса за испорака, ќе се обиде повторно да ве исконтактира, а пратката ќе биде вратена назад во Македонски Телеком, доколку повторениот обид е неуспешен.
За колку дена ќе ми пристигне нарачката? content
Согласно Општите услови за онлајн нарачка, доставата ќе биде во наредните 5 работни денови од денот на нарачката.